Franczyza – gotowa recepta na dobry biznes!

Jeśli szukasz pomysłu na dobry biznes, a twoje zainteresowanie wzbudziła franczyza – ubrania mogą okazać się świetnym produktem sprzedażowym. Musisz jednak wiedzieć, jaką odzież sprzedawać, a także znaleźć odpowiedniego franczyzodawcę. Dowiedz się, co oferuje GPoland i podejmij współpracę!

Dlaczego warto skorzystać z franczyzy?

Franczyza to forma sprzedaży, która opiera się na współpracy z dużą firmą oferującą wsparcie franczyzobiorcy. W wielu branżach, w tym w odzieżowej, znacznie łatwiej rozkręcić biznes opierając się na sprawdzonych rozwiązaniach i przewidywalnych kosztach oraz zyskach, niż podejmując duże ryzyko gospodarcze decydując się na indywidualną działalność.

Franczyza z jednej strony uszczupla oczywiście twoje zarobki na rzecz franczyzodawcy, z drugiej jednak, zapewniając know how, pozwala na osiągnięcie ich wyższego poziomu.

Ubrania – czy na nich da się dziś zarobić?

Twoje wątpliwości, poza formą prowadzenia biznesu, może również budzić sama branża odzieżowa. Rynek ubrań jest nasycony. Czy jest jeszcze na nim miejsce dla twojego sklepu? Tak, pod warunkiem, że zdecydujesz się na produkty niszowe. Są nimi na pewno markowe ubrania od znanych projektantów, które możesz sprzedawać decydując się na współpracę z GPoland.

Oczywiście potencjalnych klientów jest tu znacznie mniej, jednak jednostkowa sprzedaż przynosi znacznie większe zyski niż np. w sieciówkach. Innymi słowy, sprzedając jeden produkt, zarabiasz niekiedy tyle, co sprzedając kilkadziesiąt w innych sklepach z ubraniami.

Na co możesz liczyć, podejmując współpracę z GPoland?

Franczyzodawca oferuje trzy formy współpracy. Możesz wybrać:

  • sklep monomarkowy, sprzedając produkty jednej marki;

  • sklep wielomarkowy z produktami wielu topowych domów mody;

  • sklep „made in g” – unikalną sieć butików GPoland.

W każdym przypadku możesz liczyć na wsparcie firmy w zatowarowaniu, szkoleniach z zakresu sprzedaży i visual merchandisingu, a także pomoc w opracowaniu strategii marketingowej i PR. Jeśli zdecydujesz się na sklep monomarkowy lub „made in g”, specjaliści pomogą ci również znaleźć odpowiednią lokalizację dla butiku, a także wynegocjowanie najbardziej korzystnych warunków umowy oraz projekt i realizację wyposażenia sklepu.